Steve Jobs: Bir Devrin Sonu

Hayal gücü, öngörü ve deha… bilişim sektöründe  adı hep bu kavramlarla birlikte anılıyor.Apple denilince akla gelen ilk isim,ve şirketin sıfır numaralı yaka kartına sahip çalışanı,Steve Jobs.Yürütmekte olduğu CEO‘luk sağlık sorunları nedeniyle bırakan Jobs‘un yerine daha önce COO  pozisyonunda bulunan Tim Cook getirildi.

Son 15 yılın en çok konuşulan teknoloji dehası olan Steve Jobs‘un bu kararına üzülmedim desem yalan olur,ama adam zirvede bırakmayıda bildi,Apple şu haliyle dünyanın en değerli markası,hatta geçen haberlerde görmüştüm bilmem kaçtane banka birleşse bir Apple yapmıyormuş,gerçi hepsi birleşse bir Steve yapmaz ama neyse…
Okumaya devam et

Reklamlar

Çok Mu Fantastik?

Aklıma şöyle bir tema örneği geldi dostlar.

Şimdi bir siteye girdiniz sizin o anki saat bilginizi aldı ona göre karşılıyor örneğin sabah girdiniz güneş doğuyor,akşam girdiniz karanlık,gece girdiniz yıldızlar falan … Bunu yapmak çok kolay bi if döngüsüne bakar,aldığınıza zaman dilimine göre arkaplana farklı görsel çağırırsınız ancak demek istediğim tam olarak bu değil. Okumaya devam et

Kötü/Gereksiz Kod’un Sayfa Oluşturulma Süresine Etkisi

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba,öncelikle wordpress.com hesabımı kapatmayı/taşımayı düşünmüyorum ancak LettoBlog platformunu daha aktif kullanmak adına yeni bloguma şuradan ulaşabilirsiniz.Wp.com’da yapılan yenilikleride yerinde görmek adına bu blog açık kalmaya devam edecek ;).

Gelelim yazımıza,özellikle internet bağlantımın yavaş olduğu şu günlerde dikkatimi çeken bir durum bu sayfaların geç yüklenmesi,tabi ki doğrudan bağlantıyla ilgili ancak bazen ziyaret ettiğim sitelerde de kodlama hatası var gibime geliyor. Okumaya devam et

Bilgisayar Beni Çok Geliştirmiş

Şu anki kullanıdığım bilgisayar ilk bilgisayarım ve 3 senelik bir geçmişe sahip.Bu üç yıl süresince açılmadığı günler 1 hafta yada en fazla 2 haftadır (toplamda) yani dükkan açar gibi hergün bu mereti açıyorum

Ellerimizde mouslar bilgisayarın karşısına geçip kod yazıyoruz,bişeyler yiyoruz ve neticesinde zamanla kütlesel gelişime sebep oluyoruz.Aşağıdaki resimlerde de göreceğiniz gibi çok aşırı bilgisayar başında bulunmak çok zararlı çoookkk 🙂 Okumaya devam et

Edge hızında internet, ne demektir bilir misiniz?

Bu yazıyı geçen sene,internete girmekte zorladığım zamanlarda yazmıştım.Dile kolay bir sene geçmiş ama değişen hiç bir şey yok.O kadar 3g internet reklamı yapıyorlar gelsinler birde burdan baksınlar bakalım billur gibi çekiyormuymuş. Okumaya devam et