cCc – TC – cCc


Bazen işlerin arasında kaybolmuşken ülke gündeminden soğuyabiliyorum dostlar, öyle bilgisayar başındasın tüm bilgi elinin altında demekle olmuyor. Çoğu gün haber sitelerine giremediğim zamanlar bile oluyor. Neyse ki sosyal medya denen illet var. Zaten gerekli olan bişi olursa görürsün. Derken sabah bir baktım vakti zamanında dersimize giren üniversite hocaları dahil TC —-FALAN FİLAN şeklinde doldurmuşlar.

Ulan ne oluyoruz, savaş mı çıktı derken bu TC muhabbetinin altından da yine inci sözlük çıktı.

inci-tc

Açıkçası şu sosyal medya denen meret sayesinde ergenlerin özlü söz paylaşıp, klavye delikanlılığı yapmalarına alışmıştık. Ama eli kalem tutmuş diyebileceğimiz bir kesimin “sazan” gibi hiç bir şeyi araştırmadan atlamaları acayip bi olay. Yok yani “hipotez” kurarken bile araştırma gerektiğini öğretenler, duyduğu bi haberi araştırmadan “Vatan, Millet, Sakarya”  edebiyatıyla neden yaygara çıkarırlar?…

home-tc-logoBirde “TC” içerikli paylaşımda bulunacam diye dot – tc ‘nin logosunu kullananlar var. Ne bilsin garibim  “tc” uzantısının nüfusu 32.000 civarında olan Turks ve Caicos Adalarına ait bir uzantı olduğunu…

esege-altin-semer-vurmuslar

 

Belkide durumu anlatmaya bir karikatür yeter. Yetmeyenler için Mustafa Kemal Atatürk ‘den geliyor

Vatanını en çok seven, görevini en iyi yapandır.

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s