Mesele toplu SMS değil arkadaş sen hâlâ anlamadın mı?


Beni tanıyanlar bilir, yazılı olarak etkili iletişim kurabilecekleri tek mecra email’dir. Neden mail diye soracak olursan gelelim meseleye;

Nerde eski SMS’ler?

Şu günlerde SMS’in 2 kontör olduğu 2000’li yılları özlüyorum, valla o zamanlar gerekmedikçe pek SMS atılmazdı, mesajın bi’ anlamı olurdu. Şimdilerde öyle mi? Bilmem kaç bin SMS’i bir ay içinde gönderen nesilden bahsediyorum…

Lise yıllarında dershaneye giderken sınıfdan birisi sanırım 10.000 sms’i bir hafta içinde bitirdiğiyle övünüyordu, aradan yıllar geçti ve ben hala 10.000 SMS attığımı düşünmüyorum yok yani dünyanın en sosyal insanı olsanız yine atamazsınız o kadar gerekli mesajı….

Belkide hep GSM operatörlerinin yaptığı salak sulak SMS kampanyaları bu bakış açısına sahip olmama neden oldu…

Yeni Bela, Anlık Mesajlaşma

whatsappEskiden gül gibi Windows messenger vardı, ne dinliyorum özelliğinide açar işimize gücümüze bakardık…

What’s up telefonumda kurulu olmasına rağmen, (belkide pek çok özelliği bilmiyorum) çok gerekli bi’şey olduğunu düşünmüyorum.  Zaten telefon üzerinden yazışmalı tüm işlere ayar oluyorum ufacık ekran, mors alfabesinde yazar gibi tuşlara basacanda ohooo….

Arar konuşurum net!…

Neden Email?

Muhtemelen en kolayıma o geliyor, istediğin dökümanı ekle, istediğin bilgiyi linkle…

Uzun uzun email’in faydalarını açıklayacak değilim, en azından insancıl olarak klavyende yaz. Yok çok acilse, git telefondan yaz.

Ayak Uyduramama

Belki SMS, What’s up vb … iletişim yöntemlerine ayak uyduramadığımdan bahane buluyorumdur, belkide gün boyu 2 X 23′ monitör karşısında çalıştığımdan ufacık telefon ekranında bi’şey okumak zoruma gidiyordur bilemiyorum….

Belkide yeterince mobil olmadığımdan bunlara ihtiyacım yoktur…

Mesele toplu SMS değil arkadaş sen hâlâ anlamadın mı?

Bence iletişimin en temel ilkesi karşınıza ki kişinin sizin hayatınıza bi’ yeri olmasıdır. İster SMS, ister mobil herhangi bir uygulama, ister arayıp konuşun ama o iletişimi mümkün olduğunca bire – bir tutun. (en azından ben bunun taraftarıyım)

Sonuç olarak;

Yarın bayram olduğuna göre konuyu oraya bağlamam lazım,  her zaman söylediğim gibi lütfen toplu SMS gönderip bayram günü adamın asabını bozmayınız. Samimi kısa ve net şekilde “iyi bayramlar” bile yeterli.

Not, eğer şu anda belediye başkanıysanız yada gelecek seçimlere adaylık koyacaksanız adınızı soyadınızı SMS’in altına ekleyebilirsiniz.

Hadi hepinize top’suz SMS’siz iyi bayramlar…

Reklamlar