Gürültüden bıktım!..


gurultu

Baskasini rahatsiz edince huzur bulan tipleri anlamakta gucluk cekiyorum, cok rica edecegim insan psikolojisinden (hayvan falan da olur) anlayan bir okur varsa beni biraz aydinlatabilir mi? 

Gece gurultu yapar belki diye camasir makinesi vb.. kullanmamaya calisan biri olarak yan komsum bu saatte duvar deliyor lan bu saatte.

Yazin cogu zaman gece 12’den sonra meydana cikan apaciler yuzunden ya pencereyi acmadim ya da kulaklik takip calismak zorunda kaldim…

Birkac kez, sabahin besinde calinan davul sesine uyandim amk, yani davulcu yakinlarda olsa elinden tokmagi kapip kovalardim muhtemelen, ya da siktir et diyip kulakliga abanirdim yine bilemiyorum o zaman ki ruh halime bagli…

Evimizin karsisinda hali saha var, gece 2-3’e kadar cogu zaman mac olur, yani hic hali saha maci oynamasam kabul edecegim “demek ki bu boyle bir spor” diye  ama futbol dedigin ayakla oynanan bir oyundur ya… bazen desibel rekoru falan kirmaya calisiyorlar sanirsam, ilginc…

Bir onceki evimizde durum daha beterdi, duvarlar ince evin bitisiginde apartman yapmaya baslamislardi, haftasonlari dahil matkap sesi ile gune merhaba** (daha cok amk) diyordum…

Ha bu arada cozum olarak “sikayet” etmenin cok bi’ halta yaramadigini tahmin edeceginizi umuyorum, cogu zaman “sikayet” etmeye harcadiginiz zamana kaybiniz olarak yaniniza kar kaliyor.

daha yazsam cok yazarim simdilik burada keseyim…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s